عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 12 تير 1395
بازدید : 28
نویسنده : M.A.O

Stellaris-pc-cover

توضیحات: بازی Stellaris یک بازی علمی تخیلی با استراتژی های بزرگ است. بازی Stellaris در فضا اتفاق می افتد که در آن ما شاهد سیارات و سیستم خورشیدی هستیم. یک سخنگو از پارادوکس به گیم اسپات گفت که در بازی Stellaris هزاران مورد برای کشف وجود دارد و شما بسیاری نژادهای بیگانه را ملاقات می کنید. در کل بازیکن در این بازی چیزهای خوبی یاد میگیرد. گیم پلی بازی شامل ساخت امپراتوری، اکتشاف، دیپلماسی، حرفه ی نظامی و طراحی یک سفینه است. در این بازی شما با گونه های مختلف رو به رو هستید که هرکدام صفت خاص و سبک مهندسی خاصی دارند.


تاریخ : جمعه 11 تير 1395
بازدید : 127
نویسنده : M.A.O

دانلود بازی کم حجم Besiege برای PC

 

دانلود بازی Besiege برای کامپیوتر

| نسخه Besiege v0.25 Cracked-3DM جایگزین شد … |

 

Besiege 0.25 بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک و شبیه سازی شده می باشد که در سال 2015 توسط استودیو Spiderling ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی در سبک ساخت و ساز مبتنی بر فیزیک می باشد که در آن می بایستس با استفاده از سبک ها و فرهنگ قرون وسطی به ساخت اشیا و قلعه های عظیم بپردازید. سربازان شجاع را برای این کار استخدام کرده و با بهره جویی از منابع با ارزش کشور و ابزار حمل و نقل کارهای خود را سریع تر پیش ببرید. محیط بازی طوری طرح ریزی شده است که قابلیت انهدام پذیری داشته و قابلیت استفاده به عنوان منابع ساخت و ساز را نیز دارا می باشد.

در مراحل دیگر بازی شما ماشین های جنگی را خواهید ساخت و در نبردهای عظیم از آنها بهره خواهید جست. کشتن افراد و دفاع از قلعه های ساخته شده امر مهمی خواهد بود که می بایستی از تمامی امکانات و نفرهای خود استفاده کنید. هم اکنون می توانید بازی Besiege را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


تاریخ : پنج شنبه 10 تير 1395
بازدید : 70
نویسنده : M.A.O

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/The_Talos_Principle.jpg
 

دانلود رایگان بازی The Talos Principle نسخه CPY برای PC با لینک مستقیم
 

The Talos Principle یک بازی فکری بسیار زیبا است که توسط کمپانی Croteam تهیه و منتشر شده است، با توجه به امکاناتی که در بازی متوجه ی آن خواهید شد می توان این بازی را بسیار فکری و فلسفی دانست که برای به اتمام رساندن مراحل آن نیاز به هوش و خلاقیت بسیاری از سمت شما خواهد داشت. در ابتدای بازی شما که به عنوان یک ربات در بازی قرار دارید .در باغی یونانی، بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار خواهید شد بلافاصله بعد از بیدار شدن، صدایی از آسمان که خودش را Elohim، کسی که در دنیای ابدی حاکمیت دارد، می نامد از او استقبال می کند. که زیاد در بازی حضور ندارد و بیشتر بازی حول محور شما و معماها و پازل های داخل بازی می گردد که نیاز به هوش و خلاقیت برای حل آن ها دارد. اما تمام بازی نیز حل معما نیست برای مثال شما زمانی که از حل کردن پازل ها خسته شدید، می توانید در محیط باغ و بازی بگردید که به جز برج ممنوعه، آزاد هستید که در قسمت های مختلف بازی گردش کنید و ممکن است که در این میان موارد مختلفی هم پیدا کنید که شاید به دردتان بخورد، که البته تعدادی از آن ها نا مربوط هم هستند اما ممکن است جایی در یک معما و پازل بتوان از آن ها استفاده کرد، هم اکنون می توانید از وطن دانلود این بازی جذاب را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید.
 

برای دیدن ادامه و دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید

 


به وبلاگ من خوش آمدید

برای بهتر شدن وب از چه شرکتی بازی بگیریم؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیم پلاس و آدرس gamesplac.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com